1. Ar pristatote prekes užsienyje?

Ne, prekes pristatome tik Lietuvos Respublikos teritorijoje

2. Per kiek laiko pristatote prekes?

Daugelį prekių Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-2 d. d.

3. Ar galiu atsiimti prekes pats?

Taip, prekes galite nemokamai atsiimti mūsų partnerių parduotuvėje adresu Plento g. 92, Širvintos

4. Kaip grąžinti ar pakeisti prekę?

Prašome kreiptis el. paštu [email protected] nurodant:

  • Užsakymo numerį
  • Prekę, kurią norite grąžinti ar pakeisti
  • Grąžinimo ar keitimo priežastis
  • Sąskaitos numerį, į kurią grąžinti pinigus
  • Vardą, pavardę

Daugiau informacijos skiltyje Grąžinimas ir garantija.

5. Kada gausiu pinigus už grąžintą prekę?

Gavę grąžintą Prekę ir įvertinę jos kokybę, grąžinsime pinigus už prekę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės grąžinimo.

Daugiau informacijos skiltyje Grąžinimas ir garantija.

6. Kaip sužinoti, kur mano užsakymas, jei pristatymo terminas jau praėjo?

Savo siuntą galite sekti VENIPAK puslapyje nurodžius siuntos numerį, kurį gavote el. paštu arba SMS. Jei siuntos numerio negavote, prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba darbo dienomis 8.00-17.00 val. skambinti tel. +370 699 99512 ir nurodyti užsakymo numerį.

7. Ar galiu atšaukti užsakymą?

Taip. Kreipkitės el. paštu [email protected] arba darbo dienomis 8.00-17.00 val. skambinkite tel. +370 699 99512 ir nurodykite užsakymo numerį.

8. Kaip susigrąžinti pinigus atšaukus užsakymą?

Prašome kreiptis el. paštu [email protected] ir nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę, sąskaitos numerį, į kurią grąžinti pinigus.

9. Už prekę apmokėjimą atlikau, bet negaunu patvirtinimo.

Kreipkitės el. paštu [email protected] arba darbo dienomis 8.00-17.00 val. skambinkite tel. +370 699 99512 ir nurodykite užsakymo numerį.

10. Ar turite fizinę parduotuvę?

Ne, prekiaujame tik internetu.

11. Kreipiausi el. paštu. Per kiek laiko bus atsakyta į mano užklausą?

Pažadame į Jūsų užklausas atsakyti per 1 d. d.